Thursday 10 November 2011

titik hitam~

dah lama gila tak main futsal. serius semput tadi main. balik-balik je tetiba dapat idea nak update blog. serius semput aku nak menaip ni. hahahaha

apa yang korang nampak dari gambar kat atas? mesti semua orang akan cakap nampak titik hitam. seriously masa aku tengok aku pun cakap macam tu. then tetiba kawan aku sound, orang memang senang nampak titik hitam tapi tak nampak pun warna putih yang sebesar alam. itu lah adat manusia, senang nampak kelemahan orang atau kecacatan orang, tapi kebaikan dan kelebihan dia orang tak nampak. tak payah pergi jauh, aku manusia, so aku admit kekadang aku pun ada fikiran camtu. lepas aku tengok gambar ni, aku pun ternampak satu gambar kat page harimau malaya.


korang mesti kenal kan siapa lelaki kat atas ni... memang la tak ada korean look.. hahahaha. actually ni lah mike tyson time dia pergi tanah suci mekah. buat umrah kalau tak salah aku. i bet you can see the tattoo on his hand right? as i said before, ada beberapa komen menyentuh pasal tatu dia. tapi tak cakap pun pasal backgorund tempat dia berada.

p/s: thanks to the page harimau malaya and my friend's page cause gave me some idea to update my blog. dan terpikir gak, kalau orang yang berlagak baik depan orang tertentu tapi perhubungan dengan orang lain tak dijaga macam mana??

No comments:

Post a Comment