Sunday 26 June 2011

susu KLIM

korang pernah dengar susu slim klim?? hurm aku pun sebenarnya ingat-ingat lupa pasal susu ni. maybe mak aku suap aku pakai susu ni kot dulu-dulu time aku masih suci macam boboi..haha..sebab yang seingat aku mak aku bubuh susu nespray je dalam air milo aku tiap kali aku nak pegi sekolah time tadika dulu..tak tau la time baby dia sumbat aku pakai susu ni....yela dulu mana ada enfagrow, sustagen pe sume...(konpiden je cakap takde...ntah-ntah berlambak je...)

petang tadi time aku mengecat dapur kabinet mak aku, aku bersihkan la kabinet apa semua sekali..dah alang-alang mengemas...tengah mengemas tu la aku jumpa bekas air ada tulis klim ni...terus tetiba aku ada kebolehan flash macam chuck...itu memang kencing...haha..sorry aku kipas susah mati chuck..oke-oke back to the topic..aku pun teringat yang klim ni sejenis susu..cuma aku tak ingat bila aku minum. tapi yang pasti aku ada minum....maybe before aku minum nespray kot..haha

botol ni la aku jumpa tadi...it flashed me..hahaha


kiut je ak tengok botol ni..hurm tapi aku cari gak botol spritzer yang warna warni tu..dah tak de..maybe da kena buang..korang ingat tak?? ala yang warna merah, biru ngan hijau tu..meriah gila bawa pegi sekolah time tu... then bila nak minum je gigit tutup pastu tarik ke atas..kita minum dulu..tapi sayang botol tu kemek sana sini..sebab isi air panas...hahaha

No comments:

Post a Comment