Sunday 9 October 2011

how to troll KPT..LOL

masa aku duduk-duduk isi kajian pengesanan graduan, ada satu bahagian kena isi pasal kerja. then aku pun isi la aku bekerja dengan keluarga apa semua. then pastu aku pegi call grace asked her about convocation letter bla bla bla. then masuk la topik bab kerja. tetiba aku dapat satu idea untuk troll kajian pengesanan graduan tu especially bahagian pekerjaan tu.  why not graduan semua letak status pekerjaan tu bekerja sendiri. and then description dia tanam anggur. serius staff yang buat statistik graduan tu butthurt tengok jawapan graduan kat situ. and menteri KPT pun terus umum graduan masa kini berdaya saing dengan bekerja sendiri without knowing the truth behind it. LOL



2 comments:

  1. tanam anggur, dapat duit sedap gak..ahahaha

    ReplyDelete
  2. haha..tu r..nasib baik tak tambah buat kilang wine. hahaha

    ReplyDelete