Sunday, 24 April 2011

zaman budak hingusan

hurm dalam ngah dok sebuk-sebuk nak final ni, ak amek kesempatan nak merehat kan diri sekejap..otak pun da mula tepu dengan segala nota yg di baca....huhuhu.

dlm dok berangan, tetiba aku teringat balik zaman ak sekolah rendah dulu...balik-balik sekolah dengan beg campak ntah ke mana, terus dok mengadap depan tv...sebab apa??sebab nak tengok cite katun fevret...xmakan pun tak po....so aku nak share r ckit ngn korg cite-cite kartun yg aku minat...mmg peminat tegar..miss skali rase mcm nk meraung..yela dulu mne ade youtube ni kan..skrg nk tgk maharaja lawak pun xyah subscribe astro...g je kfc or mcd...ada wifi free..download je dr youtube..tp org da gelak goleng-goleng ko bru nak start gelak...hehehe

so kat bawah ni aku tunjuk r cite-cite kartun fevret aku dulu...AWESOME!!

cybercops


flashman

maskman

jetman

hurm ni la antara fevret-fevret katun yang aku layan dulu...ni je la post aku...tetiba ak bley lak mngimbau zaman-zaman hingusan ni...huhuhu. that's all from me for this post.



No comments:

Post a Comment