Monday 25 April 2011

selamat menyambut peperiksaan

hurm bertepatan dengan tajuk di atas, entry kali ini memang khas ditujukan kepada semua student UNIMAS yang bakal menduduki peperiksaan yang akan bermula pada esok hari (siapa yang exam esok la..). tapi apa yang pasti esok bermulalah minggu peperiksaan di UNIMAS. so to all you guys, the time can't be reverse. the past is the past. kalau nak gak, pinjam lah time machine nabil...hehehe.sedia atau tidak, conteng saja kertas exam tu. jangan biarkan ia kosong.

dalam tengah post entry ni, actually tuan punya badan ni pun belum la ready 100% pun...main baca je nota yang lecturer bagi dalam kelas. paham tu idok le sume..sikit-sikit je. tapi yang membuatkan mata mengantuk ni sebab nak baca nota dalam word document. satu-satu word aku baca da makin kabur lak...hurm dah la exam esok pukul 9 pagi...kalau alarm tak set mahu naya jadi nya. 

tapi seketika berfikir, masa tu cepat benor berlalu. rasa macam baru semalam je aku register kat UNIMAS. but i want to keep that feeling for the right moment. sekarang belum masa nya lagi. but bagi kebanyakkan kawan-kawan aku, especially student plant science, maybe this is your last examination week in UNIMAS. after this you'll pursue your dream in the working life. and maybe ada yang ambil Msc. and maybe yang akan berumah tangga. so assignment baru selepas habis study is counting how many of my classmate getting married and i'll try to attend all of their wedding, and yang terdekat ni of course la fafa, our ummi....

hurm aku rasa cukup la setakat ni je kot aku update blog and this is the special entry for the examination week yang betul-betul paling bermakna bagi aku dan classmate aku. aku pun nak sambung balik study. untuk kisah kenangan aku dan kawan-kawan sepanjang pengajian kami di UNIMAS akan aku update dekat entry satu lagi...last but not least, "Good luck to all my friends, and for those who read my post"

good luck guys
p/s: jangan toleh selalu sangat, kantoi nanti....=p
p/s: baca note sampai menguap,
      tapi satu apa tak reti,
      hajat di hati nak minta maap,
      takut ada yang terasa hati.


1 comment:

  1. selamat ber'exam' ammar akmal .. name full kot .. A.K.A botak .. semoga berjaya

    ReplyDelete